ارزون سرا

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

بازاریابی ...

تالار گفتمان ارزون سرا، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

هدیه ها به بازاریابها تعداد متنها: 1

مهدی رضوی ظریفی پسند  (12:42   1394/6/14)

ايميل مارکتينگ
بازاریاب عزیز
آیا می دانید بخش ایمیل مارکتینگ بهترین گزینه برای جذب زیر مجموعه گیری می باشد.
به منظور معرفی بخشهای مختلف سایت ارزون سرا به دیگران، از طریق ارسال ایمیل گروهی که در ایمیل ها متنی همراه با لینک اختصاصی و یا لینک بازاریابی شما قرار داده می شود. هر فردی بر لینک اختصاصی و یا لینک بازاریابی شما کلیک کرده و در هر بخش از سایت ثبت نام نماید زیر مجموعه شما خواهد بود و پورسانت آن قسمت به حساب شما واریز خواهد شد. همچنین چنانچه محصولی را خرید نماید پورسانت آن محصول به درآمد شما افزوده خواهد شد.
در صورتی که طریقه ارسال ایمیل در بخش ایمیل مارکتینگ را نمی دانید و یا سرور و اکانت ایمیل ندارید می توانید در بخشهای مختلف اینترنت و سایتهای آگهی اقدام به جمع آوری ایمیل برای بخشهای مختلف سایت نمایید.و در قالب یک فایل متنی برای ما به آدرس arzoonsara1@gmail.com ارسال نمایید تا از طریق لینک بازاریابی خودتان ایمیلها ارسال گردد .
توجه:هنگام ارسال باید بخش مورد نظر خود را یادآوری نمایید تا به همان قسمت ارسال گردد مانند ایستگاه آگهی،فروشندگان،بازاریابی
به زودی شاهد درآمد عالی از این بخش خواهید بود
همچنین بهتر است از بانک های ایمیل که در فضای مجازی به فروش می رسند استفاده ننمایید به دلیل این که اکثر این آدرسها جعلی و مسدود شده می باشند و جز هزینه گزاف چیزی برای شما نخواهند داشت.با روزی یک ساعت وقت در فضای مجازی و روزنامه ها اقدام به جمع آوری دستی آدرس نمایید.بازدهی خوبی خواهد داشت.
همیشه پر سود باشید.

کد: 249گروه: هدیه ها به بازاریابها



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: هدیه ها به بازاریابها

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

15